Zajęcia

ROZMIAR MNIEJ - Trening wykorzystujący zmienne tempo ćwiczeń w bardzo efektywny sposób spala tkankę tłuszczową, poprawia wydolność i wytrzymałość.

 

KETTLEBELLS – zajęcia o dużej intensywności, w wyjątkowo efektywny sposób kształtujące i wzmacniające nasze ciało. W treningach łączone są elementy treningu wytrzymałościowego i siłowego.

 

ROWERY – program zajęć grupowych na rowerach stacjonarnych na bazie doświadczeń treningu kolarskiego. Zajęcia w grupie bez współzawodnictwa i presji, ale za to z muzyką, silną motywacją i opieką profesjonalnych instruktorów. Rewelacyjny w swej prostocie program Spinning® umożliwia spalenie nadmiaru tkanki tłuszczowej i utrzymanie wymarzonej sylwetki. Pomaga także poprawić lub utrzymać kondycję, wzmocnić mięśnie, a także zredukować stres.

 

BRZUCH UDA POŚLADKI – zajęcia skupiające się na dolnej partii ciała. Ćwiczenia ujędrniają, wzmacniają, ale też wpływają na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej.

 

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI – - trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania. To specjalnie opracowany program treningowy angażujący trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu.

 

POWRÓT DO FORMY + STRECHING - Zajęcia zostały podzielone na dwie części. W pierwszej części zajęć skupiamy się na spokojnych ćwiczeniach o niskiej intensywności, podczas których pracuje całe ciało. Zajęcia skierowane są do osób powracających do formy po dłuższej przerwie czy po przebytej kontuzji. W drugiej części celem będzie uelastycznienie oraz rozciągnięcie wszystkich grup mięśniowych. Dzięki temu zapobiegniemy kolejnym kontuzjom oraz rozluźnimy całe ciało.

 

PŁASKI BRZUCH + SMUKŁE RAMIONA - zajecia skupiajace sie na wzmocnieniu miesni brzucha i grzbietu przy jednoczesnym intensywnym spalaniu tkanki tluszczowej. Dzieki cwiczeniom wzmacniajacym miesnie glebokie, uczestnicy poprawia swoja stabilizacje oraz postawe ciala. Zajecia o wiekszej intensywnosci, przeznaczone dla osob sredniozaawansowanych oraz zaawansowanych.

 

CARDIO MIX - Jeśli chcesz spalić tkankę tłuszczową i zwiększyć swoją wytrzymałość to trening CARDIO MIX jest właśnie dla Ciebie! Są to zajęcia bardzo urozmaicone, ponieważ łączą formy cardio ze wzmacniającymi. W trakcie zajęć przy energetycznej muzyce spalamy kalorie z wykorzystaniem stepów, hantli, piłek, a także wzmacniamy mięśnie pośladków, ud, brzucha i ramion.
Są to zajęcia, które nie tylko pomogą Ci w osiągnięciu wymarzonego celu, ale będą też dobrą zabawą. Zajęcia poprzedzone są rozgrzewką i zakończone rozciąganiem. Ich forma i intensywność dopasowywana jest do grupy.

 

TRX - zajęcia z wykorzystaniem taśm TRX to forma aktywności, która spala bardzo duże ilości zbędnych kalorii, dzięki czemu stanowi doskonałe rozwiązanie dla każdego, kto chce zrzucić zbędne kilogramy. Zajęcia stanowią swego rodzaju przełamywanie rutyny treningowej, może wręcz zachęcić do regularnego ruchu osoby, które nie są przekonane do fitnessu.