Zajęcia

TRENING OBWODOWY – zajęcia o średniej intensywności skupiające się na wzmocnieniu całego ciała. Trening ułożony jest w formie obwodu z wieloma stacjami. Ćwiczymy zarówno z wykorzystaniem różnych przyrządów np. hantle, trx, kettlebell jak i masą własnego ciała.

 

SHAPE – zajęcia wzmacniające, kształtujące, modelujące sylwetkę i wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej. Na tych zajęciach wykorzystujemy różny sprzęt: ciężarki, gumy, body ball. Są to ćwiczenia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

ZGRABNA SYLWETKA – zajęcia na których skupiamy się na wzmocnieniu mięśni całego ciała, pozwalające ukształtować sylwetkę, spalają tkankę tłuszczową i przyspieszają metabolizm.

 

TRAMPOLINY –  forma ćwiczeń fizycznych łącząca w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. To specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina firmy Jumping Frog, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Na trampolinach można spalić nawet 1000 kcal w ciągu godziny.

 

ROZMIAR MNIEJ - Trening wykorzystujący zmienne tempo ćwiczeń w bardzo efektywny sposób spala tkankę tłuszczową, poprawia wydolność i wytrzymałość.

 

KETTLEBELLS – zajęcia o dużej intensywności, w wyjątkowo efektywny sposób kształtujące i wzmacniające nasze ciało. W treningach łączone są elementy treningu wytrzymałościowego i siłowego.

 

CROSS TRAINING – rewolucyjny trening wytrzymałościowo-siłowy, zmieniający tradycyjne postrzeganie fitnessu i treningu. Fundament zajęć Cross Training stanowią „ruchy funkcjonalne” takie jak przysiady czy martwy ciąg. Rywalizacja z czasem, a przede wszystkim z samym sobą, jest istotnym elementem tego treningu. Skąd takie stwierdzenie? Ponieważ czas pozwala mierzyć efekty Twojej ciężkiej pracy oraz jeszcze bardziej napędza Cię do tego, aby zawsze angażować się na treningu w 100% !

 

ROWERY – program zajęć grupowych na rowerach stacjonarnych na bazie doświadczeń treningu kolarskiego. Zajęcia w grupie bez współzawodnictwa i presji, ale za to z muzyką, silną motywacją i opieką profesjonalnych instruktorów. Rewelacyjny w swej prostocie program Spinning® umożliwia spalenie nadmiaru tkanki tłuszczowej i utrzymanie wymarzonej sylwetki. Pomaga także poprawić lub utrzymać kondycję, wzmocnić mięśnie, a także zredukować stres.

 

BRZUCH UDA POŚLADKI – zajęcia skupiające się na dolnej partii ciała. Ćwiczenia ujędrniają, wzmacniają, ale też wpływają na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej.

 

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI – - trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania. To specjalnie opracowany program treningowy angażujący trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu.

 

POWRÓT DO FORMY + STRECHING - Zajęcia zostały podzielone na dwie części. W pierwszej części zajęć skupiamy się na spokojnych ćwiczeniach o niskiej intensywności, podczas których pracuje całe ciało. Zajęcia skierowane są do osób powracających do formy po dłuższej przerwie czy po przebytej kontuzji. W drugiej części celem będzie uelastycznienie oraz rozciągnięcie wszystkich grup mięśniowych. Dzięki temu zapobiegniemy kolejnym kontuzjom oraz rozluźnimy całe ciało.

 

ZUMBA - Zumba to połączenie tańca z fitnessem. Rozmaite latynoskie rytmy, nieskomplikowane kroki taneczne i ich kombinacje oraz energiczna muzyka sprawiają, że Zumba to świetna zabawa i doskonały sposób spędzania czau wolnego. Dodatkowo uczestnictwo w zajęciach Zumby powoduje poprawę kondycji fizycznej, kształtuje sylwetkę i wprawia w dobry nastrój.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP - zajęcia, ktorych celem jest profilaktyka bolu kregoslupa oraz praca nad prawidlowa postawa i odpowiednim napięciem miesniowym. Podczas zajec uczestniczy wzmacniaja caly korpus, mobilizuja konkretne partie, pracuja nad rownawaga oraz rozciagnieciem. Zajecia przeznaczone dla wszystkich.

 

PŁASKI BRZUCH - zajecia skupiajace sie na wzmocnieniu miesni brzucha i grzbietu przy jednoczesnym intensywnym spalaniu tkanki tluszczowej. Dzieki cwiczeniom wzmacniajacym miesnie glebokie, uczestnicy poprawia swoja stabilizacje oraz postawe ciala. Zajecia o wiekszej intensywnosci, przeznaczone dla osob sredniozaawansowanych oraz zaawansowanych.