Zajęcia

TRENING OBWODOWY – zajęcia o średniej intensywności skupiające się na wzmocnieniu całego ciała. Trening ułożony jest w formie obwodu z wieloma stacjami. Ćwiczymy zarówno z wykorzystaniem różnych przyrządów np. hantle, trx, kettlebell jak i masą własnego ciała.

 

SHAPE – zajęcia wzmacniające, kształtujące, modelujące sylwetkę i wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej. Na tych zajęciach wykorzystujemy różny sprzęt: ciężarki, gumy, body ball. Są to ćwiczenia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

ZGRABNA SYLWETKA – zajęcia na których skupiamy się na wzmocnieniu mięśni całego ciała, pozwalające ukształtować sylwetkę, spalają tkankę tłuszczową i przyspieszają metabolizm.

 

TRAMPOLINY –  forma ćwiczeń fizycznych łącząca w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. To specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina firmy Jumping Frog, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Na trampolinach można spalić nawet 1000 kcal w ciągu godziny.

 

PŁASKI BRZUCH – zajęcia przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą wyrzeźbić i wzmocnić mięśnie brzucha, wymodelować talię oraz zredukować tkankę tłuszczową. Ćwiczenia na mięśnie brzucha połączone są z ćwiczeniami wzmacniającymi grzbiet, co świetnie wpływa na kręgosłup.

 

ROZMIAR MNIEJ - Trening wykorzystujący zmienne tempo ćwiczeń w bardzo efektywny sposób spala tkankę tłuszczową, poprawia wydolność i wytrzymałość.

 

KETTLEBELLS – zajęcia o dużej intensywności, w wyjątkowo efektywny sposób kształtujące i wzmacniające nasze ciało. W treningach łączone są elementy treningu wytrzymałościowego i siłowego.

 

CROSS TRAINING – rewolucyjny trening wytrzymałościowo-siłowy, zmieniający tradycyjne postrzeganie fitnessu i treningu. Fundament zajęć Cross Training stanowią „ruchy funkcjonalne” takie jak przysiady czy martwy ciąg. Rywalizacja z czasem, a przede wszystkim z samym sobą, jest istotnym elementem tego treningu. Skąd takie stwierdzenie? Ponieważ czas pozwala mierzyć efekty Twojej ciężkiej pracy oraz jeszcze bardziej napędza Cię do tego, aby zawsze angażować się na treningu w 100% !

 

ROWERY – program zajęć grupowych na rowerach stacjonarnych na bazie doświadczeń treningu kolarskiego. Zajęcia w grupie bez współzawodnictwa i presji, ale za to z muzyką, silną motywacją i opieką profesjonalnych instruktorów. Rewelacyjny w swej prostocie program Spinning® umożliwia spalenie nadmiaru tkanki tłuszczowej i utrzymanie wymarzonej sylwetki. Pomaga także poprawić lub utrzymać kondycję, wzmocnić mięśnie,        a także zredukować stres.

 

BRZUCH UDA POŚLADKI – zajęcia skupiające się na dolnej partii ciała. Ćwiczenia ujędrniają, wzmacniają, ale też wpływają na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej.

 

SEXY LINIA – trening charakteryzujący się zmiennym tempem wykonywanych ćwiczeń. Przyczynia się do wzmocnienia całego ciała, szybkiego spalenia tkanki tłuszczowej oraz do poprawienia wydolności. Skierowany zarówno do kobiet jak i do mężczyzn.

 

SALSATION – taneczno – fitnessowy program, który wykorzystując elementy treningu funkcjonalnego, wzbogaca ruchy taneczne, jednocześnie skupiając się na muzykalności i lirycznej ekspresji. Nazwa „Salsation®” powstała poprzez połączenie dwóch słów: „salsa”

i „sensation”.  Oprócz bazowych kroków poszczególnych choreografii oraz izolacji warm-up, dzięki Salsation® można lepiej zrozumieć i zinterpretować muzykę. Natomiast dzięki treningu funkcjonalnego w zdrowy i bezpieczny sposób możemy wzmocnić całe ciało oraz wysmuklić sylwetkę.

 

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI – - trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania. To specjalnie opracowany program treningowy angażujący trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu.

 

TBC – total body conditioning, czyli wzmacnianie całego ciała. Ćwiczenia odbywają się przy użyciu stepu. Nie ma tu skomplikowanych układów choreograficznych. Trening TBC to same korzyści, pomaga zrzucić zbędne kilogramy- w ciągu godzinnych zajęć spala się 420–520 kcal, poprawia kondycję i wydolność całego organizmu.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP – czas, kiedy odciążysz kręgosłup, rozluźnisz napięcia w ciele, które nierzadko są następstwem złych nawyków ruchowych. Regularna praktyka przyniesie ulgę plecom, przełoży się na prawidłową postawę ciała, i jednocześnie stanie się sposobem na profilaktykę chorób kręgosłupa. Podczas zajęć ważna jest skupienie na technice wykonywanych ćwiczeń, by efekty były satysfakcjonujące

 

STRECHING - zajęcia rozciągające i uelastyczniające wszystkie grupy mięśniowe skierowane są dla wszystkich, niezależnie od poziomu wytrenowania. Dzięki rozciąganiu poprawimy swój zakres ruchomości, przyczynimy się do ochrony przez kontuzjami, zwiększymy ruchomość stawów oraz zrelaksujemy i odprężymy całe ciało.

 

POWRÓT DO FORMY + STRECHING - Zajęcia zostały podzielone na dwie części. W pierwszej części zajęć skupiamy się na spokojnych ćwiczeniach o niskiej intensywności, podczas których pracuje całe ciało. Zajęcia skierowane są do osób powracających do formy po dłuższej przerwie czy po przebytej kontuzji. W drugiej części celem będzie uelastycznienie oraz rozciągnięcie wszystkich grup mięśniowych. Dzięki temu zapobiegniemy kolejnym kontuzjom oraz rozluźnimy całe ciało.

 

ZUMBA - Zumba to połączenie tańca z fitnessem. Rozmaite latynoskie rytmy, nieskomplikowane kroki taneczne i ich kombinacje oraz energiczna muzyka sprawiają, że Zumba to świetna zabawa i doskonały sposób spędzania czau wolnego. Dodatkowo uczestnictwo w zajęciach Zumby powoduje poprawę kondycji fizycznej, kształtuje sylwetkę i wprawia w dobry nastrój.

 

MOBILITY - zajęcia dla osób chcących pozbyć się problemów bólowych, polepszenia ruchomości, elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów, Dla wszystkich, który cenią sobie sprawność ciała nie tylko na codzień ale również w sporcie wyczynowym.

 

PROJEKT PLAŻA - Zajęcia nastawione na spalanie tkanki tluszczowej i wzmacnianie mięśni. Intensywny trening z użyciem obciążeń i sztang dobrany w taki sposób, by wzmocnić wszystkie partie mięśni jeszcze przed sezonem plażowym! Obciążenia dobieramy indywidualnie do swoich możliwości. Wszystkie ćwiczenia wykonywane są w odpowiednim tempie zwiększającym wydolność i spalanie. Wypracuj figurę na plażę!