Zajęcia

SPALANIE NA ŚNIADANIE – zajęcia na których spalisz zbędne kalorie, poprawisz swój metabolizm i wzmocnisz mięśnie całego ciała. Ćwiczenia z wykorzystaniem wszelakiego rodzaju sprzętu oraz z obciążeniem własnego ciała.

 

EXPRESS BRZUCH – zajęcia modelująco - spalające, skonstruowane w oparciu o trening funkcjonalny , trening body shape. Intensywność zajęć pomaga spalić tkankę tłuszczową, a ćwiczenia opierające się na podstawach treningu wielostawowego pozwalają modelować najbardziej pożądane partie ciała jak ramiona, brzuch, uda, pośladki. Zajęcia te mają na celu wprowadzić organizm na poziom spalania tkanki tłuszczowej a następnie wzmocnienia, ujędrnienia i wysmuklenia brzucha.

 

TRENING OBWODOWY – zajęcia o średniej intensywności skupiające się na wzmocnieniu całego ciała. Trening ułożony jest w formie obwodu z wieloma stacjami. Ćwiczymy zarówno z wykorzystaniem różnych przyrządów np. hantle, trx, kettlebell jak i masą własnego ciała.

  

STEP & TABATA – składa się z dwóch części – choreografia i tabata. Połowa lekcji ma charakter taneczny, wykorzystujemy proste kroki na stepie i układamy w choreografie. Druga część zajęć to tabata – czterominutowy niezwykle intensywny trening interwałowy. Zaangażowane są praktycznie wszystkie grupy mięśniowe, świetnie spala tkankę tłuszczową, wysmukla ciało.

 

SHAPE – zajęcia wzmacniające, kształtujące, modelujące sylwetkę i wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej. Na tych zajęciach wykorzystujemy różny sprzęt: ciężarki, gumy, body ball. Są to ćwiczenia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

ZGRABNA SYLWETKA – zajęcia na których skupiamy się na wzmocnieniu mięśni całego ciała, pozwalające ukształtować sylwetkę, spalają tkankę tłuszczową i przyspieszają metabolizm.

 

TRAMPOLINY –  forma ćwiczeń fizycznych łącząca w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. To specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina firmy Jumping Frog, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Na trampolinach można spalić nawet 1000 kcal w ciągu godziny.

 

PŁASKI BRZUCH – zajęcia przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą wyrzeźbić i wzmocnić mięśnie brzucha, wymodelować talię oraz zredukować tkankę tłuszczową. Ćwiczenia na mięśnie brzucha połączone są z ćwiczeniami wzmacniającymi grzbiet, co świetnie wpływa na kręgosłup.

 

FIT SZTANGI – zajęcia wzmacniające z użyciem sztangi, której waga dobierana jest indywidualnie do poziomu wytrenowania. Trening angażujący całe ciało, prowadzony przy muzyce skierowany zarówno do kobiet jak i do mężczyzn.

 

ROZMIAR MNIEJ - Trening wykorzystujący zmienne tempo ćwiczeń w bardzo efektywny sposób spala tkankę tłuszczową, poprawia wydolność i wytrzymałość.

 

TRENING W PODWIESZENIU – trening z masą własnego ciała, do którego wykorzystuje się specjalny system podwieszanych pasów. Podczas treningu wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki.

 

KETTLEBELLS – zajęcia o dużej intensywności, w wyjątkowo efektywny sposób kształtujące i wzmacniające nasze ciało. W treningach łączone są elementy treningu wytrzymałościowego i siłowego.

 

CROSS TRAINING – rewolucyjny trening wytrzymałościowo-siłowy, zmieniający tradycyjne postrzeganie fitnessu i treningu. Fundament zajęć Cross Training stanowią „ruchy funkcjonalne” takie jak przysiady czy martwy ciąg. Rywalizacja z czasem, a przede wszystkim z samym sobą, jest istotnym elementem tego treningu. Skąd takie stwierdzenie? Ponieważ czas pozwala mierzyć efekty Twojej ciężkiej pracy oraz jeszcze bardziej napędza Cię do tego, aby zawsze angażować się na treningu w 100% !

 

ROWERY – program zajęć grupowych na rowerach stacjonarnych na bazie doświadczeń treningu kolarskiego. Zajęcia w grupie bez współzawodnictwa i presji, ale za to z muzyką, silną motywacją i opieką profesjonalnych instruktorów. Rewelacyjny w swej prostocie program Spinning® umożliwia spalenie nadmiaru tkanki tłuszczowej i utrzymanie wymarzonej sylwetki. Pomaga także poprawić lub utrzymać kondycję, wzmocnić mięśnie,        a także zredukować stres.

 

STEP FAT BURNER – zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem stepu skupiające się na spalaniu nadmiaru tkanki tłuszczowej. Są to zajęcia wytrzymałościowe, poprawiające wydolność organizmu i przyspieszenie przemiany materii oraz pozwalają na poprawę koordynacji ruchowej.

 

POWER GYM –połączenie treningu fitness oraz siłowego. Jest to świetna forma zajęć dla kobiet jak i dla mężczyzn. Efektem takiego treningu jest wzmocnienie mięśni, wyrzeźbienie sylwetki oraz spalenie tkanki tłuszczowej.

 

BRZUCH UDA POŚLADKI – zajęcia skupiające się na dolnej partii ciała. Ćwiczenia ujędrniają, wzmacniają, ale też wpływają na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej.

 

SEXY LINIA – trening charakteryzujący się zmiennym tempem wykonywanych ćwiczeń. Przyczynia się do wzmocnienia całego ciała, szybkiego spalenia tkanki tłuszczowej oraz do poprawienia wydolności. Skierowany zarówno do kobiet jak i do mężczyzn.

 

SALSATION – taneczno – fitnessowy program, który wykorzystując elementy treningu funkcjonalnego, wzbogaca ruchy taneczne, jednocześnie skupiając się na muzykalności i lirycznej ekspresji. Nazwa „Salsation®” powstała poprzez połączenie dwóch słów: „salsa”

i „sensation”.  Oprócz bazowych kroków poszczególnych choreografii oraz izolacji warm-up, dzięki Salsation® można lepiej zrozumieć i zinterpretować muzykę. Natomiast dzięki treningu funkcjonalnego w zdrowy i bezpieczny sposób możemy wzmocnić całe ciało oraz wysmuklić sylwetkę.

 

ŚWIADOMOŚĆ CIAŁA – trening skupiający się na wzmocnieniu mięśni głębokich, które odpowiadają za prawidłową postawę. Wykorzystując ćwiczenia balistyczne wzmacniamy miejsca, w których najczęściej pojawiają się kontuzje. Ćwiczenia są wykonywane głównie z masą własnego ciała.

 

CELLU STOP – trening łączący ćwiczenia cardio, pomagające w spaleniu tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami które wzmacniają i kształtują sylwetkę. Głównym celem zajęć jest zapobieganie i likwidacja niepożądanego u kobiet cellulitu. Ćwiczenia wykonywane są z umiarkowaną intensywnością, w formie dynamicznej oraz w pozycjach statycznych. Używany sprzęt to taśmy, piłki, handelki, itp.

 

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI – - trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania. To specjalnie opracowany program treningowy angażujący trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu.

 

INTENSYWNE MODELOWANIE – total body conditioning, czyli wzmacnianie całego ciała. Ćwiczenia odbywają się przy użyciu stepu. Nie ma tu skomplikowanych układów choreograficznych. Trening TBC to same korzyści, pomaga zrzucić zbędne kilogramy- w ciągu godzinnych zajęć spala się 420–520 kcal, poprawia kondycję i wydolność całego organizmu.

 

STEP AND SHAPE – zajęcia mieszane, pierwsza część – choreograficzna, druga – kształtująca sylwetkę. Zarówno przy wzmacnianiu jak i w części aerobowej wykorzystujemy step, co sprawia, że lekcja się ciekawsza i intensywniejsza.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP – czas, kiedy odciążysz kręgosłup, rozluźnisz napięcia w ciele, które nierzadko są następstwem złych nawyków ruchowych. Regularna praktyka przyniesie ulgę plecom, przełoży się na prawidłową postawę ciała, i jednocześnie stanie się sposobem na profilaktykę chorób kręgosłupa. Podczas zajęć ważna jest skupienie na technice wykonywanych ćwiczeń, by efekty były satysfakcjonujące

 

PILATES CORE – zajęcia przeznaczone dla osób, które prowadzą siedzący tryb życia, które odczuwają bóle kręgosłupa i pleców, które nie mogą z przyczyn zdrowotnych brać udziału w dynamicznych zajęciach fitness. Jeśli powyższe wytyczne brzmią znajomo, to Pilates core jest dla Ciebie. Przez 75 minut będziesz wzmacniał głęboki gorset mięśniowy, po to, by odciążyć kręgosłup, by stworzyć dobre nawyki na poziomie zaangażowania odpowiednich mięśni, które spowodują, że poczujesz się lepiej. Pilates core praktykowany systematycznie daje efekty nie tylko zdrowotne, ale zapewnia ładną sylwetkę, pomaga zlikwidować cellulit.

 

STRECHING - zajęcia rozciągające i uelastyczniające wszystkie grupy mięśniowe skierowane są dla wszystkich, niezależnie od poziomu wytrenowania. Dzięki rozciąganiu poprawimy swój zakres ruchomości, przyczynimy się do ochrony przez kontuzjami, zwiększymy ruchomość stawów oraz zrelaksujemy i odprężymy całe ciało.

 

POWRÓT DO FORMY + STRECHING - Zajęcia zostały podzielone na dwie części. W pierwszej części zajęć skupiamy się na spokojnych ćwiczeniach o niskiej intensywności, podczas których pracuje całe ciało. Zajęcia skierowane są do osób powracających do formy po dłuższej przerwie czy po przebytej kontuzji. W drugiej części celem będzie uelastycznienie oraz rozciągnięcie wszystkich grup mięśniowych. Dzięki temu zapobiegniemy kolejnym kontuzjom oraz rozluźnimy całe ciało.

 

FUNCTIONAL STEP - Połączenie tradycyjnego treningu na stepie z elementami treningu funkcjonalnego – pompki, wykroki, przysiady oraz wszystko to, co naśladuje nasz ruch w codziennym życiu. Wydaje się proste? Nie do końca, bo ciągłe powtarzanie niektórych czynności w określonym czasie może okazać się nie lada wyzwaniem. Niewątpliwą zaletą tego treningu jest jego ogólnorozwojowość, praca nad głębokimi partiami mięśni i intensywność, która pozwala spalać dużo, naprawdę duuuuużo kalorii. Dlatego trening ten jest tak atrakcyjny i skuteczny. 

 

ZUMBA - Zumba to połączenie tańca z fitnessem. Rozmaite latynoskie rytmy, nieskomplikowane kroki taneczne i ich kombinacje oraz energiczna muzyka sprawiają, że Zumba to świetna zabawa i doskonały sposób spędzania czau wolnego. Dodatkowo uczestnictwo w zajęciach Zumby powoduje poprawę kondycji fizycznej, kształtuje sylwetkę i wprawia w dobry nastrój.

 

PIŁKI + SHAPE - Zajęcia o średniej intensywności z piłką gimnastyczną, na których pracuje całe ciało. Dzięki niestabilności piłki zaangażowane są mięśnie głębokie, które odpowiadają za stabilizację oraz prawidłową postawę ciała. 

 

MOBILITY - zajęcia dla osób chcących pozbyć się problemów bólowych, polepszenia ruchomości, elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów, Dla wszystkich, który cenią sobie sprawność ciała nie tylko na codzień ale również w sporcie wyczynowym.

 

FIT METAMORFOZA - Trening obwodowo – stacyjny, na którym wykorzystujemy sprzęt, np. piłki, talerze, stepy, sztangi czy taśmy. Zajęcia angażujące wszystkie partie mięśniowe, modelują nasze ciało oraz pomagają w spaleniu tkanki tłuszczowej.

 

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI + SZTANGI - Trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania. To specjalnie opracowany program treningowy angażujący trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. Zajęcia prowadzone przy użyciu sztang fitness.